Beauty

  • feit of fabel
    Beauty

    Feit of fabel: de waarheid over je (hoofd)huid

    Is iedere dag warm douchen goed of slecht? Krijg je van extra veel water drinken een stralende huid? En gebruik je conditioner op de hoofdhuid? Er bestaan veel misvattingen over wat er nou wel en niet goed is voor je huid, blijkt uit onderzoek van dermatoloog Marjolein Leenarts onder meer dan duizend Nederlanders. Marjolein Leenarts bevestigt of ontkracht voor eens en altijd een aantal van die misvattingen. Goed of slecht? Iedere dag je haren wassen Maar liefst 82 procent van de Nederlanders (!) denkt dat iedere dag je haren wassen niet goed is voor je hoofdhuid. Toch trekt 2/3 zich daar niets van aan. Slechts twee procent van de Nederlanders…

  • Soap door Ladify
    Beauty

    Dit is de Bio Cupping Facial van Soap Treatment Store

    Cupping, je hebt er vast wel eens van gehoord. Om de doorbloeding van de huid te stimuleren wordt de huid met behulp van ‘cups’ vacuüm gezogen en zo behandeld. De bindweefsellaag wordt aangeraakt en het vacuüm zorgt voor de activering van de bloed- en lymfestroom, waardoor gifstoffen sneller kunnen worden afgevoerd. De populaire beautysalon Soap Treatment Store creëerde een nieuwe behandeling voor het gezicht die een bindweefselmassage met een cuppingbehandeling combineert. Een perfecte workout voor de huid. Eline probeerde het uit. Van Baerlestraat 122 Ik word hartelijk begroet wanneer ik de salon aan de Van Baerlestraat 122 in Amsterdam binnenloop. Eén van de dames in witte outfits neemt mijn jas…

  • Huda Beauty
    Beauty

    Huda Beauty lanceert EM[POWER]ED collectie

    Ooit van Huda Beauty gehoord? Het merk werd opgericht door de Iraaks-Amerikaanse make-up-artist en beautyblogger Huda Kattan (1983). Inmiddels is Huda Beauty één van de snelst groeiende beautymerken ter wereld en zijn er verschillende collecties verschenen. De nieuwe EM[POWER]ED collectie is net uit en weer een feestje voor de echte beautyliefhebbers. Met het nieuwe oogschaduw palette met goud, koperen, bruine en neutrale tinten creëer je in een handomdraai een alledaagse of front-row glam look! Zoë en Eline hingen in de kwasten. Women EM[POWER]MENT “Beautyproducten beïnvloeden hoe een vrouw zich voelt. En een vrouw die zich sterk voelt, is onbevreesd, niet te stoppen”, is de filosofie van Huda Beauty. Het nieuwste…

  • Beauty

    Nail Art by Dashl: nooit meer lelijke nagels met nagelabonnement Nails on Repeat

    Mani’s en pedi’s zijn hot! Geen wonder dat de ene hippe nagelstudio na de ander de grond uit popt. Ook in de H&M aan de Dam in Amsterdam huist tegenwoordig een beautysalon. Bij het Zweedse beautytech platform Dashl kun je er terecht voor lash, brow en nagelbehandelingen! En waar we helemaal blij van worden is het nagelabonnement ‘Nails on repeat’ dat je er kunt afsluiten. Dit abonnement betekent elke maand onbeperkt manicures en gellak behandelingen! Zo kun je nog eens afwisselen tussen een classic manicure, een gellakje of ware nailart. Eline streek op uitnodiging neer bij Dashl om eens een kijkje in de keuken te nemen én natuurlijk haar nagels…

  • Beauty

    Dit zijn de meest voorkomende cosmetische ingrepen

    Wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, en daar lijken ook wij Nederlanders niet per se heel veel moeite mee te hebben. Steeds vaker kiezen we namelijk voor een cosmetische ingreep: uit rapporten is gebleken dat het aantal cosmetische ingrepen dat de laatste twee jaar is uitgevoerd blijft stijgen (bron: AD). Het zijn niet alleen meer de flaporen die we in proportie willen brengen, maar ook een ooglidcorrectie en fillers behoren tot veel gekozen ingrepen. Benieuwd wat wij nu graag aan onszelf laten veranderen? Dit zijn de meest voorkomende cosmeptische ingrepen. Botox & Fillers Het opvullen van rimpels, wallen en lippen met fillers is enorm populair, ook onder de jongere generatie. In…

  • Milly
    Beauty

    Milly Pink: dé kleur voor op jouw lippen

    Lipstick, you hate it or you love it! Maar één ding is zeker, je kunt jouw look met een spetterende kleur op je lippen in één keer opfleuren. Van knalrood tot helder roze en van nude peach tot donkerbruin. Het Britse merk Trinny London (ja, die van Trinny van ‘Trinny & Susannah), voegt een te gekke kleur toe aan de reeds geweldige reeks met lippen- (en cheek!)kleurtjes. Met de nieuwe ‘Milly’ op jouw lippen vrolijk jij de wereld een beetje op! Oordeel zelf… Trinny Woo? Misschien ken je haar wel, Trinny Woodall. De Britse dame werd bekend van het BBC-programma ‘What Not to Wear’ en richtte met haar passie voor…

  • Dyson event
    Beauty

    Review: de Dyson Airwrap™ Multi-styler

    Of ik kennis wilde maken met de nieuwe Dyson Airwrap™ Multi-styler. Maar natuurlijk! Mijn bos wilde manen is aardig lastig te temmen. Zelfs bij de kapper staan ze met twee man sterk te borstelen en te föhnen om mijn kapsel in gareel te krijgen. Zou deze tool het dan ook echt makkelijker maken om thuis ook zo’n perfect ‘net-van-de-kapper-kapsel’ te creëren? Ik testte hem voor jullie uit. De belofte Jullie hebben hem vast zien voorbijkomen, de Dyson Airwrap™ Multi-styler, en de reviews liegen er niet om. Deze nieuwe multi-styler is een must-have voor in jouw eigen beautysalon. Je kunt er niet alleen mee krullen, maar ook nog een stijlen, borstelen…

  • Foto: Nina Akbari & Arbilina Nissan, oprichtsters van Dashl
    Beauty

    Dashl: het Zweedse beautytech platform komt naar Nederland

    We hebben er even op moeten wachten, maar nu is het zover: de succesvolle Zweedse beautytech start-up Dashl voor lash-, brow- en nagelbehandelingen komt eindelijk naar Nederland! Na winkels in Zweden en Duitsland heeft Dashl nu de deuren geopend van hun eerste Beauty Bar in Amsterdam. Wat je kunt verwachten? Een salon-in-shop in de H&M op de Dam (nr.4)! Scandinavian Design Scandinavische beautytech start-up Dashl werd in 2016 in Stockholm, opgericht door de Zweedse fempreneurs Nina Akbari en Arbilina Nissan (zie foto). Deze dames zijn van nature échte beautynerds die een revolutie teweeg wilden brengen. Nina en Arbilina hebben als missie de schoonheidsbranche en schoonheidsbehandelingen zo toegankelijk mogelijk maken voor een groot publiek.…