Slapen, we doen het allemaal, ieder met zijn eigen slaaproutine. Maar ongeacht culturele, religieuze en educatieve achtergronden, mindset en perspectieven; we sluiten allemaal ons ogen om weer op te laden voor een nieuwe dag. Het beddenmerk Emma lanceert dan ook een campagne ‘Awaken your best‘ waarin het bedrijf wil benadrukken dat contact met verschillende mensen met een ander perspectief, bedrijfsculturen én de maatschappij verrijkt. En daar staan wij natuurlijk helemaal achter!
Awaken your best
De campagne bestaat uit twee video’s waarin twee koppels met uiteenlopende identiteiten te zien zijn die volgens het eerdergenoemde spreekwoord niet bij elkaar zouden passen: Roos & Rosa en Nine & Shamir, die samen een zoontje hebben, Zion. In de filmpjes voeren de koppels eerlijke gesprekken met elkaar in bed. Thema’s als racisme en ouderschap passeren de revue. Ook bespreken ze elkaars verschillen en hoe ze het beste uit zichzelf halen dankzij de ander. Zo vertelt Rosa dat ze het heel fijn vond dat Roos bij haar sliep in een periode dat ze het wat moeilijker had: “Ik heb juist het gevoel dat wij elkaar dingen kunnen laten zien.” En is Nine anders naar Shamir gaan kijken sinds de kleine er is: “Meteen zo’n goede energie die daar was”.